2016. ápr 24.

Fogyni szeretnél, de nincs motivációd?

írta: tanulj meg enni
Fogyni szeretnél, de nincs motivációd?

A motiváció fogyáshoz nem könnyű, tulajdonképpen nagyon nehéz. Amióta a fogyókúra és fogyás körül forognak a mindennapjaim egyre jobban látom, hogy nem az a kihívás manapság, hogy ki hány kilót fogyott, hanem, hogy megvan-e a megfelelő motiváció fogyáshoz nálad. Sokkal, de sokkal nehezebb megtalálni a megfelelő motivációt manapság, hiszen nagyon sokan homokba dugják a fejüket.

Motiváció fogyáshoz

Bármilyen jó motiváció fogyáshoz vezethet

Alapesetben úgy állunk hozzá, hogy nagyon megterhelő a mindennapjainkban odafigyelni az étkezésünkre. Nem vitás, van akinek sosem sikerülhet. Nem rég kaptam egy visszajelzés egyik olvasómtól, akinek segítek a fogyásában és a következőket írta:

"Úgy látom, ha belerázódik az ember a szervezettségbe, amit ez a diéta ad, nincs nagyon mit feladni." - K. Júlia

Az a gond, hogy ezt csak az tudja megtapasztani, aki segítséget is kér. Segítséghez pedig fogyni akarás kell, a fogyáshoz pedig motiváció. Valaminek lennie kell, amiért belekezdesz, hisz itt nem pár napról van szó, hanem több hónapról és a fogyásban nincs szabadnap. De mint látjátok Júliának csak meg kellett tapasztalni és magától rájött van kiút és van lehetőség helyes diétát választani.

Saját motiváció fogyáshoz

Elmesélem nekem mi volt a motiváció fogyáshoz. Először is tudni kell, hogy én is a mozgáshiánytól híztam el. Legalábbis azt hittem. A mai fejemmel tudom, hogy azért, mert lecsökkent az aktivitásom és megmaradt a régi étkezési szokásom vagyis nem mozogtam le a felesleges kalóriákat, de valójában csak tudatosabban kellett volna ennem minden nap. A mozgás jó és egészséges, de ha nincs mögötte diéta, akkor semmit nem ér. Mikor a csúcson voltam vagyis 84 kilósan még nem tudtam, hogy valójában már túlsúlyos vagyok, de azt igen, hogy nagyon elszaladt velem a ló, ennyi még sose voltam. Volt egy nap az életemben, amikor a súlyom láttán elhatároztam, hogy változtatnom kell. Nekem az volt a motiváció fogyáshoz, hogy ilyen túlsúlyos még nem voltam és vékonyabb akartam lenni. Ez olyan jól sikerült, hogy 25 kg fogyás után, most itt írom neked ezt a blogot és másoknak segítek sikerrel. :)

Szólj hozzá